HABERLER
Dr. Öğr. Üyesi Nur Gözde Tayfur, Maltepe Üniversitesi’nde Düzenlenen Sempozyuma Katıldı
Dr. Öğr. Üyesi Nur Gözde Tayfur, Maltepe Üniversitesi’nde Düzenlenen Sempozyuma Katıldı
Üniversitemiz Meslek Yüksek Okulu Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü öğretim üyesi Dr. Öğr. Üyesi Nur Gözde Tayfur, 8-9 Mayıs 2025 tarihlerinde Maltepe Üniversitesi Meslek Yüksek Okulu ev sahipliğinde gerçekleştirilen Disiplinlerarası Akademi ve Sektör Çalışmaları Sempozyumu’na katılarak akademik bildiri sundu.
Sektörün önde gelen temsilcileri, akademisyenler ile yüksek lisans ve doktora öğrencilerinin yoğun katılımıyla gerçekleşen sempozyumda Dr. Tayfur, "Reklamlarda Z Kuşağına Yönelik Mesaj Oluşturma: Atasay Tak Koluna Yakışanı" başlıklı çalışmasını sözlü bildiri olarak sundu.
Çalışmada, Z kuşağının dijital dünyadaki iletişim alışkanlıkları doğrultusunda geliştirilen reklam stratejileri incelenmiş ve Atasay markasının “Tak Koluna Yakışanı” kampanyası vaka analizi yöntemiyle değerlendirilmiştir. Araştırma, reklam dilindeki dönüşümün ve genç kuşağın kullandığı psikoloji temelli kavramların pazarlama mesajlarına etkisini ortaya koymaktadır.
İki gün süren sempozyum; 4 davetli konuşmacı, 8 farklı markadan sektör temsilcilerinin katılımıyla gerçekleşen panel oturumu, 7 akademik oturum ve toplam 44 akademik bildiri sunumuyla tamamlandı. Dr. Öğr. Üyesi Tayfur’un sunumu, reklamcılık ve hedef kitle analizleri açısından Z kuşağı odaklı yaklaşımların önemini vurgulayan yönüyle dikkat çekti.
Dr. Tayfur, akademik gelişim sürecinde kendisine her zaman rehberlik eden, bilimsel yaklaşımıyla ilham veren ve doktora tez sürecinde danışmanlığını yürüten Prof. Dr. Gürdal Ülger’e; yüksek lisans hocası ve sempozyumun düzenleme kurulu başkanı olarak akademik bilgi birikimi ve yönlendirici desteğiyle süreci şekillendiren Doç. Dr. Meltem Çiçek’e, sempozyum oturum başkanlığını üstlenen Dr. Öğr. Üyesi Mihriban Akyol Akın’a içten teşekkürlerini sundu.
Sektörün önde gelen temsilcileri, akademisyenler ile yüksek lisans ve doktora öğrencilerinin yoğun katılımıyla gerçekleşen sempozyumda Dr. Tayfur, "Reklamlarda Z Kuşağına Yönelik Mesaj Oluşturma: Atasay Tak Koluna Yakışanı" başlıklı çalışmasını sözlü bildiri olarak sundu.
Çalışmada, Z kuşağının dijital dünyadaki iletişim alışkanlıkları doğrultusunda geliştirilen reklam stratejileri incelenmiş ve Atasay markasının “Tak Koluna Yakışanı” kampanyası vaka analizi yöntemiyle değerlendirilmiştir. Araştırma, reklam dilindeki dönüşümün ve genç kuşağın kullandığı psikoloji temelli kavramların pazarlama mesajlarına etkisini ortaya koymaktadır.
İki gün süren sempozyum; 4 davetli konuşmacı, 8 farklı markadan sektör temsilcilerinin katılımıyla gerçekleşen panel oturumu, 7 akademik oturum ve toplam 44 akademik bildiri sunumuyla tamamlandı. Dr. Öğr. Üyesi Tayfur’un sunumu, reklamcılık ve hedef kitle analizleri açısından Z kuşağı odaklı yaklaşımların önemini vurgulayan yönüyle dikkat çekti.
Dr. Tayfur, akademik gelişim sürecinde kendisine her zaman rehberlik eden, bilimsel yaklaşımıyla ilham veren ve doktora tez sürecinde danışmanlığını yürüten Prof. Dr. Gürdal Ülger’e; yüksek lisans hocası ve sempozyumun düzenleme kurulu başkanı olarak akademik bilgi birikimi ve yönlendirici desteğiyle süreci şekillendiren Doç. Dr. Meltem Çiçek’e, sempozyum oturum başkanlığını üstlenen Dr. Öğr. Üyesi Mihriban Akyol Akın’a içten teşekkürlerini sundu.